فاکتور های مهم سئوی سایت از نظر گوگل
نوشته شده توسط : امیر

فاکتور های مهم سئوی سایت از نظر گوگل

یکی از لازمه های داشتن رتبه ای خوب در سرچ گوگل سئوی خوب و تخصصی آن وبسایت می باشد برای اینکه سایت شما سئوی خوبی داشته باشد لازمه نکات کلیدی هست که در این مقاله به این نکات می پردازیم با ما همراه باشید.

 

عمر دامنه :

خیلی ها بر این عقیده هستند که هرچه طول قدمت دامنه آن ها بیشتر باشد تاثیر مثبت و بسازایی در سئوی خود می بینند در صورتیکه اینطور نیست و به این مقدار تاثیر شگفتی در سئوی شما ندارد و تفاوت چندانی بین یک دامنه ای که 6 ماه قدمت دارد با دامنه ی 1 ساله نیست مهمترین و اصلی ترین هدف گذاری برای کیفیت سایت محتوا گذاری های درست و کاربردی است که در سطر های بعد به آن می پردازیم.

 

کلمات کلیدی :

یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتور های مهم برای سئوی سایت مطمئنا استفاده از کلمات کلیدی درست می باشد استفاده از کلمات کلیدی درست در محتوا گذاری تاثیر بسیار مثبتی در وبسایت شما دارد بطوریکه از نظر موتور های جستجوگر گوگل امتیاز ها و پوهن های مثبتی به سایت شما ارئه می شود اما قابل به ذکر است که به کارگیری کلمات کلیدی کار تخصصی می باشد و ممکن است اگر به درستی انجام نشود تاثیر عکس در وبسایت شما داشته باشد.

کلمات کلیدی باعث پیشرفت وبسایت شما واز نظر رتبه بندی در سرچ گوگل باعث ارتقا وبسایت شما می شود. یکی از راه های درست به کار گیری کلمات کلیدی استفاده آن ها در دامنه خود می باشد این امر اگر به درستی صورت گیرد بااعث بهبود وضعیت سئویی شما می شود یکی از را ه های دیگری که می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید استفاده آن ها در sub – domain خود می باشد که این امر هم تاثیر مثبتی در وبسایت شما خواهد داشت.

 

تگ های عنوانی :

یکی دیگر از ناکت مهم برای سئوی وبسایت شما تگ های عنوانی علی الخصوص تگ های عنوانی که با کلمات کلیدی شروع می شود این امر جزو نکات مثبتی می باشد که می توانید برای ارتقاء رتبه بندی خود در گوگل از آن استفاده کنید.

 

محتوا گذاری کاربردی :

جزو مهمترین نکات ی که در امر سئوی وبسایت بسیار شما رو کمک خواهد کرد محتوا گذاری درست وکاربردی است بنابراین در این امر بسیار وقت بگذارید زیرا محتوا گذاری درست و مورد قبول می تواند کیفیت سایت شما بسیار بالا ببرد در محتوا گذاری خود از کپی کردن مطلقا خودداری فرمایید که این امر نتیجه عکس برای وبسایت شما دارد.

 

مقدار محتوا :

هرچه مقدار محتواهای شما بیشتر باشد تاثیر مثبتی در سایت شما دارد و همچنین باعث می شود از کامت کلیدی بیشتر در وبسایت خود استفاده کنید.

 

بروزرسانی محتوا :

با گذشت زمان ممکن است تغییراتی در محتوا های شما رخ دهد بنابراین بروز سانی محتواها لازمه کار شما می باشد.

 

کمپرس کردن عکس ها :

در داخل وبسایت خود عکس هایی که به کار می گیرید حتما آن ها را کمپرس کنید این امر هم در سئوی وبسایت شما تاثیر مثبتی می گذارد.

 

برای استفاده از خدمات سئوی وبسایت کلیک نمایید

 

سرعت لود سایت :

سرعت لودینگ وبسایت شما هم در این حائز اهمیت می باشد و همچنین زمانی که سرعت وبسایت شما بالا باشد باعث می شود که کاربران بیشتری از وبسایت شما بازدید کنند و علاوه بر آن تاثیر مثبتی در کیفیت و سئوی سایت شما می گذارد.

 

لینک های خارجی و داخلی :

لینک های خارجی وداخلی در سئوی سایت شما بسیا حائز اهمیت می باشد و استفاده از آن تاثیر بسزایی در کیفیت وبسایت شما دارد برای لینک های خارجی از وبسایت معتبری که محتوای آن ها مرتبط به موضوع وبسایت شما هست استفاده کنید همچنین این لینک های خارجی را مورد آزمایش قرار دهید که درست کار کنند و همچنین از نظر تعداد از لینک های داخلی بیشتر استفاده کنید زیرا این امر مجوب می شود که موتور های جستجو گوگل راحت تر متوجه محتوای داخلی وبسایت شما شوند و این امر موجب ایندکس شدن لینک های داخلی شما می شود.

منبع : https://zefa.ir/googles-important-seo-factors/





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: